rosaliemartens.reismee.nl

Bijna vertrek

Spanneeeeend, het is bijna zo ver. Zaterdagochtend vlieg ik naar Birmingham om voor 6 maanden aan de slag te gaan als au pair bij een heel leuk gezin. Ze wonen op het platteland een beetje midden west England. Ze hebben 3 kinderen en het is een typisch Engels gezin. Dat vind ik juist leuk want dan leer ik ook echt de Engelse cultuur kennen.

Ik vind het best spannend want het is de eerste keer dat ik zo lang alleen van huis weg ben. Maar ik heb er ook heel veel zin in, nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe dingen leren / doen. En natuurlijk mijn Engels verbeteren, want dat is tenslotte één van grote redenen waarom ik dit ga doen.

Nu ga ik nog even genieten van mijn laatste paar daagjes in Nederland, mijn koffer inpakken en de laatste dingen regelen. Hopelijk komt mijn volgende blog vanuit Engeland.

Groetjes, Rosalie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active