rosaliemartens.reismee.nl

Het begin van mijn avontuur

Hallo lieve lezers,

In januari hoop ik the vertrekken naar Engeland als au pair. Ik krijg vaak de vraag wanneer vertrek je precies? en waar ga je precies naar toe in Engeland? Om heel eerlijk te zijn weet ik nog geen antwoord op deze vragen. Op dit moment wordt er druk gezocht naar een gastgezin.

Begin oktober heb ik me aangemeld voor het au pair programma bij travel Active. Na de aanmelding heb ik het hele boekingspakket via de mail gekregen. Het boekingspakket bestond uit aanmeldingsformulieren, een medisch rapport, oppas referenties, een karakter referentie, een fotoboek over mij en mijn familie, een brief aan mijn aankomende gastgezin gericht en een filmpje aan het gastgezin. Dat was nog een hele klus. Begin november heb ik het hele boekingspakket terug gestuurd naar Travel Active en een week later stond er een interview via skype gepland. Het skype gesprek verliep gelukkig goed en na een paar dagen kreeg ik een heel leuk mailtje: 'Gefeliciteerd! Travel active heeft je geaccepteerd voor het au pair programma'. Ik was heel blij, mijn buitenland avontuur is nu echt een feit en komt het steeds dichterbij. Op dit moment is mijn aanmeldingspakket bij de partnerorganisatie in Engeland en zij zijn druk opzoek naar een gastgezin voor mij. Nu is het wachten wachten wachten wachten. Zodra er een gastgezin is gevonden wat bij mij past wordt het profiel naar mij toegestuurd en als het profiel mij aanspreekt kan ik ervoor kiezen om contact op te nemen met het gast gezin. Als het klikt en we er voor kiezen dat ik de au pair wordt kan er een datum worden afgesproken en kan mijn avontuur beginnen. Op dit moment is het enige wat ik kan doen hopen dat ik snel iets hoor zodat ik weer een stap dichterbij Engeland kom.

Groetjes, Rosalie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active