rosaliemartens.reismee.nl

Lang verwachte update

Weer even een updatje over mijn avonturen aan de andere kant van het kanaal. Begin mei kwamen mijn ouders, zus en haar vriend langs. Ze zaten voor een weekje in een huisje 5 minuten lopen van waar de familie woont. In die week heb ik ze de omgeving en een paar plaatsjes in de buurt laten zien en zijn mam, pap en ik naar Oxford geweest. Na een weekje gingen mijn zus en haar vriend weer naar huis en toen zijn mama, papa en ik voor een paar daagjes naar Canterbury geweest. Canterbury is een erg gezellig stadje, daar hebben we de grote belangrijke kathedraal bezocht. Verder zijn we toen ook 1 van de dagen naar een plaatsje in de buurt geweest, Broadstairs. Dit is een plaatsje aan de kust waar ze mooie witte kliffen hebben. De kliffen waren heel gaaf om te zien. Toen waren de paar daagjes Canterbury al weer voorbij en zijn papa en mama weer richting Nederland gegaan en ben ik richting Londen gegaan. Na een dag Londen heb ik ’s avonds in Brighton geslapen en de volgende dag doorgebracht in Brighton. Na nog een nachtje in Brighton te hebben geslapen heb ik op de weg terug naar ‘huis’ nog een dagje bath meegepakt. Dat waren 3 volle dagen met veel lopen.

Verder heb ik afgelopen week een weekje in mijn eigen bed kunnen slapen want ik was lekker even een weekje in Nederland. Dat was wel heel erg fijn, maar zo’n weekje gaat heel snel voorbij, iets te snel. Dus toen stond ik vanochtend alweer op Schiphol om weer afscheid te nemen, maar nu is het alleen nog maar voor 7 weken. Ik heb niet zo’n geluk met vluchten want de reis terug naar Nederland verliep niet zo goed. Vorige week zaterdag stond mijn terug vlucht gepland om 12:25 uur, maar 5 minuten voor boarden was de vlucht ineens gecanceld. Toen moest ik op de volgende vlucht wachten die om 17:35 uur vertrok. Dat waren 5 hele lange uren op Birmingham Airport. Niet zo’n goed begin van een weekje naar huis. Maar verder heb ik een leuke week gehad. Ik ben als verassing langs vriendinnetjes geweest en langs Opa en Oma. Ze wisten allemaal niet dat ik naar huis zou komen, dus in het begin konden ze niet geloven dat ik het was. Nu heb ik nog 7 weken te gaan en dan zit dit avontuur er al weer op.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active