rosaliemartens.reismee.nl

The first week

Zaterdag 31/02/2015

’s Ochtends vloog ik naar Birmingham, het was de eerste keer dat ik alleen vloog. De vlucht verliep goed. En Birmingham is een klein vliegveld dus ik had snel mijn hostfamilie gevonden. Na aankomst heb ik mijn kamer gezien en mijn koffer uitgepakt en geluncht.

Zondag 01/02/2015

De familie heeft mij Malvern laten zien en we hebben wat boodschappen gedaan.

Maandag 02/02/2015

De vader heeft me Ledbury laten zien. Een plaatsje hier in de buurt. In Ledbury hebben we bij een klein cafétje cream tea gegeten, dat is een typisch Engels gerecht voor rond 4 uur. We hebben ook een kerk bezocht. ’s Middags hebben we samen de kinderen opgehaald van school, lopend 25 min heen en 40 min terug. Het was een mooie wandeling. Als je naar de school loopt loop je door allemaal weiland heen.

Dinsdag 03/02.2015

Dit was de eerste dag dat ik overdag alleen was. ’s Ochtends heb ik de taken gedaan, zoals strijken, stofzuigen en ontbijtspullen opruimen. En ’s middags de kinderen voor het eerst alleen opgehaald van school lopend.

Woensdag 04/02/2015

Op deze dag heb ik 2 uur gelopen met Archie (zwarte labrador) over de heuvels en door de weiland. Het is hier anders dan in Nederland, alle ‘publieke voetpaden’ lopen dwars door weilanden heen, dus als je een stuk gaat lopen loop je zo tussen de schapen, de koeien en de paarden.

Donderdag 05/02/2015

Dit is een beetje mijn vrije dag. ’s Ochtends heb ik een Duitse au pair ontmoet, zij is au pair hier in de buurt. Ze is heel aardig en we gaan binnenkort samen iets doen. ’s Middags ben ik naar Ledbury geweest.

Vrijdag 06/02/2015

Was ik de hele ochtend en begin van de middag alleen thuis met de kleinste. We hebben op de trampoline gespeeld, puzzels gemaakt en geknutseld. ’s Middags moesten de kinderen naar zwemles dus toen ben ik mee geweest om te kijken waar het zwembad is in Malvern.

Zaterdag 07/02/2015

’s Ochtend heb ik geholpen met huiswerk van de kinderen. ’s Middags zijn we naar Malvern geweest voor boodschappen. En ’s avonds was de birhtdaydinner van de ouders. Er kwamen 2 stellen eten en een vriend, die heb ik toen ontmoet.

Zondag 08/02/2015

’s Ochtends hebben we uitgeslapen en pannenkoeken gegeten als ontbijt. Elke zondag is hier pannenkoekenochtend. Na het ontbijt zijn we een stuk gaan wandelen op de Malvern Hills. Het is een heel mooi gebied, en op de heuvels heb ik een heel mooi uitzicht over Malvern.

Het Engels praten gaat me eigenlijk best goed af. Ik krijg heel vaak te horen dat ik goed Engels praat. Alleen ’s avonds gaat het vaak wat minder goed omdat ik dan moe ben.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active