rosaliemartens.reismee.nl

Time flies when you are having fun

Ze zeggen vaak, time flies when you are having fun. Dat was zeker waar met deze tweede week. Dinsdag heb ik hier voor het eerste gefietst, ik ben op de fietst naar Colwall geweest. Dit is een klein plaatsje in de buurt met een station, vanaf daar kan ik een trein pakken naar Birmingham, Hereford, Worcester en Londen. De fietstocht naar Colwall is 20 – 25 min fietsen en niet zo lastig, er zijn niet zoveel heuvels op dit stukje als naar Malvern. In Malvern zijn nog twee en is ongeveer stations waar ik een trein kan pakken is ook ongeveer 20-25 min fietsen.

Woensdag ben ik met een Duitse en een Tsjechische Au pair uit de buurt naar Worcester geweest, dit is een leuke stad met een grote kathedraal. ’s Avonds heb ik een meisje van 23 uit de straat ontmoet. Ik ben ‘s avonds samen met haar en een paar vrienden van haar naar de pub geweest.

Donderdag ben ik met de trein naar Birmingham geweest. Dit is de 2 na grootste stad van Engeland. Ik heb de art gallery bezocht en het grote overdekte shoppingcenter van Birmingham gezien.

Verder heb ik deze week besloten om weer te beginnen met hardlopen, woensdag in Worcester heb ik nieuwe hardloopschoenen gekocht die goed zijn voor in modderige gebieden. Vrijdag heb ik mijn eerste rondje gerend. Na dit eerste rondje zijn ze meteen al niet zo nieuw maar. In plaats daarvan zitten ze helemaal onder de modder.

Zaterdag ben ik met de familie mee geweest naar Hereford. Dit is een grotere stad in de buurt, het is een leuke stad met een mooie grote kathedraal.

Zondag heb ik de familie geholpen met wat tuinieren in de moestuin en hebben we verder een rustige dag gehad. Aankomende week hebben de kinderen vakantie, dus dat wordt een drukke week met de kinderen vermaken.